• 021-44455435
  • بخش فروش 09352256422

نمایندگی فاتک fatek

نمایندگی فاتک fatek

نمایندگی تعمیرات فاتک fatek

مهرسام صنعت نمایندگی فروش و تعمیرات محصولات فاتک fatek در تهران

یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگانی که در ساخت تراشه در دنیا فعال است، نمایندگی فاتک در تایوان و شرق آسیا است. این شرکت که بعدها به‌عنوان یک نمایندگی بسیار بزرگ در جهان تأسیس شد، فعالیت کاری خود را از سال 1992 آغاز نمود.

بیشتر فعالیتی که در این شرکت انجام می‌شود روی کیفیت بالای محصولات و همچنین ساخت قابلیت‌های مختلف پی‌ال‌سی‌ها است. پی‌ال‌سی‌ها پردازنده‌های کوچکی هستند که حافظه‌های بسیار بالایی دارند و می‌توان با استفاده از آن‌ها کنترل‌کننده‌های منطقی که برنامه‌پذیر نیز هستند را ساخت.

برخلاف کنترل‌کننده‌های الکترومکانیکی برای اینکه بتوان قسمت منطقی این پردازنده‌ها را تغییر داد، بدون تغییر سیم‌کشی یا تغییر دادن قطعات، برنامه کنترل تغییر می‌کند. پردازنده‌هایی که در این شرکت بزرگ ساخته می‌شوند دارای استانداردهای بسیار خوب هستند که در سطح جهانی اعتبار دارد. در ادامه این مطلب با محصولات این نمایندگی آشنا خواهیم شد.

برند فاتک

این شرکت صنعتی با چندین سال تجربه کاری و همچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، جایگاه خوبی بین کشورهای صنعتی دنیا و تولیدکننده‌های اتوماسیون‌های صنعتی پیدا کرده است.

از محصولاتی که در این کشور تولید شده است، می‌توانیم به پی‌ال‌سی‌ها، اچ ام آی، منبع‌های تغذیه، اسکادا و غیره اشاره کرد.

این نمایندگی علاوه بر اینکه دارای استانداردهای جهانی است با عملکرد بسیار خوب و قابل ‌اطمینان توانسته است بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد.

این برند بزرگ که در کشور تایوان فعالیت می‌کند، همیشه برای بهتر شدن محصولات خود به توسعه و تحقیق می‌پردازد و با دیگر کشورهای پیشرفته در این زمینه به رقابت می‌پردازد. یکی از دلایلی که باعث شده است این شرکت نسبت به رقبای خود در جهان پیشرفته‌تر باشد، این است که در تحقیقات خود در مورد اتوماسیون‌های صنعتی قانع نیست و شروع به تحقیق در زمینه هوش مصنوعی نیز کرده است. این برند بزرگ همواره بیان می‌کند که تنها به تولید اتوماسیون‌های خودکار راضی نیست و به دنبال توسعه دادن سیستم‌های کنترل سیستماتیک و هوشمندانه است.

محصولات اتوماسیون صنعتی فاتک

محصولات اتوماسیون صنعتی فاتک چه محصولاتی را تولید می‌کند؟

از محصولاتی که این شرکت تولید می‌کند، می‌توان به اتوماسیون صنعتی پی‌ال‌سی فاتک FATEK PLC اشاره کرد. این محصول را می‌توان اولین محصولی نامید که در این نمایندگی یا شرکت تولید شده است. از ویژگی‌های پی‌ال‌سی‌ها می‌توان به‌سرعت پردازش آن اشاره کرد که بسیار قابل ‌قبول است. این نوع اتوماسیون‌ها امکان ذخیره‌سازی اطلاعات با کمک حافظه داخلی را دارند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به رقابت آن‌ها با دیگر برندهای اروپایی، اندازه و حجم کم که در محیط، فضای بسیار کمی که اشغال می‌کند، ساعت و تاریخ داخلی اشاره داشت. در مدل‌های جدید و پیشرفته امکان جداکردن ترمینال وجود دارد. ورودی و خروجی‌های این نوع محصول به‌صورت رله‌ای طراحی شده است. با پیشرفت تکنولوژی و ساخت مدل‌های پیشرفته‌تر این محصول امکان دریافت انواع کدهای دستوری را پیدا کرده است.

اچ ام ای فاتک HMI FATEK

از دیگر محصولات پرکاربرد این برند می‌توانیم به اچ ام آی فاتک اشاره کنیم. این محصول در کشورهای صنعتی جایگاه ویژه‌ای در صنعت برق صنعتی یافته است. از ویژگی‌های این محصول باید از داشتن یک محیط نرم‌افزاری بسیار مناسب با برنامه‌نویسی قدرتمند یاد کرد. این محصول قابلیت این را دارد که از همه فونت‌های ویندوز و فونت‌های فارسی پشتیبانی کند. دارای نمایشگری با گرافیک عالی و همچنین صفحه نمایشگرهایی به‌ اندازه چهار، هفت و ده اینچی هست. در این محصولات امکان اضافه‌کردن رابط کاربری‌های ظریف و برقراری ارتباط به‌صورت کابلی وجود دارد.

منبع تغذیه برند فاتک

برای خرید یک منبع تغذیه مناسب، توصیه ما به شما خرید منبع تغذیه فاتک است؛ زیرا دارای یک جریان ورودی و منبع خروجی متفاوت و فرکانس‌های خروجی به‌اندازه پنجاه تا شصت هرتز هست. ولتاژ خروجی این منبع تغذیه بیست و چهار است.

خرید از نمایندگی فاتک

محصولاتی که در این شرکت و با استفاده از این برند تولید می‌شوند، بر اساس تحقیقات کافی و یک طراحی بسیار خوب و کاربری ساده انجام می‌شود که برای خرید از نمایندگی‌های این برند بسیار می‌تواند به شما کمک کند؛ زیرا همان‌طور که ویژگی‌های این محصولات را بیان کردیم دارای کیفیت بالا و بسیار پیشرفته است. شما می‌توانید برای خرید محصولات خود از این نمایندگی اقدام کنید.

کلام آخر

یکی از تولیدکنندگان انواع تجهیزات و همچنین سیستم‌هایی که مربوط به مخابرات، حوزه دیجیتال و الکترونیک هست، برند فاتک است. این برند در حوزه طراحی و ساخت سیستم‌های کنترلی مانند کنترل ترافیک، ترافیک‌های دریایی، پردازشی و مانیتورینگ نیز محصولاتی تولید می‌کند. برای خرید محصولات این شرکت می‌توانید به‌صورت آنلاین یا مراجعه به‌صورت حضوری اقدام کنید.

مهرسام صنعت نمایندگی فروش و تعمیرات محصولات فاتک fatek

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.