• 021-44455435
  • بخش فروش 09352256422

نمایندگی دلتا Delta

نمایندگی دلتا Delta

نمایندگی تعمیر و فروش دلتا Delta

مهرسام صنعت نمایندگی محصولات ابزار دقیق شرکت دلتا Delta در تهران

ابزارهای اتوماسیون صنعتی در دنیای پیشرفته امروزی از پرکاربردترین لوازم به‌شمار می‌روند و شرکت‌های بسیار زیادی به تولید این آن‌ها مشغول هستند. شرکت دلتا Delta، یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه اتوماسیون صنعتی فعالیت می‌کند. در این سال‌های اخیر شرکت دلتا موفق شده‌ است تا به‌ صورت انبوه محصولات متنوعی در زمینه اتوماسیون صنعتی تولید نماید و جایگاه ویژه‌ای را در این بازار برای خود رقم بزنند. در این مقاله قصد داریم به‌طور کامل به معرفی نمایندگی دلتا بپردازیم؛ بنابراین اگر علاقه دارید در مورد این کمپانی اطلاعات مفیدی کسب نمایید، همراه ما باشید.

معرفی نمایندگی دلتا

محصولات دلتا در نمایندگی‌های فروش تنوع بسیار زیادی دارد. با توجه به کیفیت بسیار بالای محصولات دلتا، این برند در صنعت برق و اتوماسیون صنعتی توانسته است جایگاه بسیار ویژه‌ای را کسب نماید. یکی از نکات بسیار مهمی که در مورد کالاهای برند دلتا باید بدانید، قیمت مناسب آن‌ها نسبت‌ به سایر برندها است که همین مورد باعث محبوبیت دلتا در میان مشتریان خود شده‌ است. این برند با سال‌ها تجربه در زمینه ابزارآلات اتوماسیون صنعتی موفق به جلب اعتماد و توجه صنعت‌کاران شده است.

محصولات نمایندگی دلتا

همان‌طور که گفته شد نمایندگی دلتا عرضه‌کننده انواع ابزارآلات اتوماسیون صنعتی بوده و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده‌ است. محصولات متنوعی توسط این کمپانی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که عبارتند از:
PLC Delta
HMI Delta
Inverter Delta
منبع تغذیه دلتا
سروو دلتا
سنسور القایی دلتا
سنسورهای فشار دلتا
سنسور نوری دلتا و غیره.

چرا باید از نمایندگی دلتا خرید کنیم؟

وقتی قصد دارید کالایی را خریداری کنید، ابتدا به کیفیت و قیمت آن توجه خواهید کرد. صنعت‌کاران نیز برای خرید ابزارآلات اتوماسیون صنعتی در مرحله اول کیفیت کالا و سپس قیمت آن را مورد بررسی قرار می‌دهند. وقتی از نمایندگی دلتا خرید می‌کنید دیگر لازم نیست نگران کیفیت محصولات باشید؛ زیرا تمامی ابزارآلات و محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتری قرار داده می‌شوند؛ همچنین شما با خرید از نمایندگی دلتا می‌توانید از خدمات پس‌ از فروش و همچنین پشتیبانی قوی آن بهره‌مند شوید.

خدمات نمایندگی‌های دلتا

در این بخش ما قصد داریم خدماتی که توسط نمایندگی دلتا ارائه می‌شود را بررسی کنیم تا شما راحت‌تر بتوانید خرید خود را انجام دهید. همان‌طور که در بخش‌ قبلی نیز گفته شد، تمامی محصولاتی که توسط نمایندگی دلتا عرضه می‌شوند از پشتیبانی قوی برخوردار هستند. از جمله خدماتی که توسط نمایندگان دلتا ارائه می‌شود، نصب و راه‌اندازی تمامی تجهیزات اتوماسیون صنعتی است.

لازم به ذکر است که برای راه‌اندازی و نصب تمامی آموزش‌های لازم زیر نظر کارشناسان مجرب و در محیطی مجهز به بروزترین تجهیزات انجام می‌شود. همچنین در صورت بروز مشکل و خرابی در تجهیزات ارائه‌ شده، تعمیرات آن‌ها توسط نمایندگی دلتا انجام می‌شود و مشتریان می‌توانند با خیال راحت دستگاه خود را برای تعمیر به نمایندگی بسپارند. در بخش تعمیرات، عیب‌یابی توسط تیم متخصص و باتجربه به کمک تجهیزات مدرن و به‌روز انجام می‌شود.

خدمات نمایندگی‌ در قسمت تجهیزات سی‌ان‌سی (CNC)

یکی از خدمات این شرکت مربوط به تجهیزاتCNC است که مواردی مانند: فروش گيربكس‌هاي خورشيدي اپكس، گيربكس‌هاي خورشيدي ليمينگ، گيربكس‌هاي حلزوني، فروش سرو موتور دلتا، فروش ریل هایوین، فروش اسپیندل، فروش واگن ‌هایوین، عرضه کابل انکودر و… را شامل می‌شود.

سخن پایانی 

ما سعی کردیم در مطالب فوق نکاتی که لازم است در مورد نمایندگی دلتا، محصولات و خدمات این شرکت بدانید را بررسی کنیم. چنانچه قصد خرید ابزارآلات اتوماسیون صنعتی را دارید، می‌توانید با خیال راحت خرید خود را از نمایندگی Delta انجام دهید و دیگر نگران کیفیت و خدمات پس‌ از فروش آن نباشید. اگر شما نیز تجربه خرید از نمایندگی دلتا را دارید، می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا صنعت‌کاران دیگر نیز از تجربیات شما بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.