• 021-44455435
  • بخش فروش 09352256422

نمایندگی اینوت invt

نمایندگی اینوت invt

نمایندگی تعمیر و فروش اینوت invt

کمپانی اینوت invt یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه تولیدات لوازم اتوماسیون صنعتی به شمار می‌رود که تجهیزات متنوع و باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. شرکت اینوت invt در تمام نقاط جهان به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعتی تبدیل شده‌ است که می‌تواند محصولات خود را صادر نماید. در این مقاله نیز ما قصد داریم ابتدا به معرفی این برند و سپس بررسی محصولات و خدمات آن بپردازیم.

معرفی نمایندگی اینوت

در قاره آسیا کمپانی اینوت یکی از بزرگ‌ترین سازندگان کنترل دور موتور به شمار می‌رود که در سال ۲۰۰۲ تاسیس شده‌ است. این شرکت در دو حوزه کاری اتوماسیون صنعتی و انرژی الکتریکی فعالیت دارد. در تمامی این سال‌ها توانسته‌ است محصولات متنوعی را با بالاترین کیفیت عرضه کند و بدین‌ وسیله مشتریان زیادی را جذب کرده است. کمپانی اینوت در حال‌ حاضر بیش‌ از ۳۲۰۰ کارمند را در ۱۵ شرکت تابعه استخدام نموده است؛ همچنین این کمپانی دارای ۳۰ دفتر داخلی و ۴ شعبه فعال در خارج از کشور بوده که با هدف تحقیق و توسعه در حال فعالیت هستند.

محصولات نمایندگی اینوت

همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز ذکر شد، این کمپانی محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا و تنوع گسترده تولید می‌کند. مشتریان می‌توانند تمامی این محصولات را از نمایندگی‌های متعدد این کمپانی در سراسر جهان تهیه کنند. برخی از این محصولات را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

اینورتر اینوت

این کمپانی اینورترهای مختلفی را در مدل‌های متنوع تولید می‌کند که می‌توان از آن‌ها در صنایع گوناگون استفاده کرد. محصولات بسیار باکیفیتی توسط شرکت اتوماسیون صنعتی اینوت در همین سال‌های کم تولید شده‌ است که می‌تواند با برندهای اروپایی رقابت کند.

PLC و HMI اینوت

به‌ طور بسیار گسترده از محصولات PLC و HMI اینوت در صنایع نساجی، صنایع بسته‌بندی، مواد غذایی و آشامیدنی، فولاد، صنایع شیمیایی، ساختمان‌سازی و… استفاده می‌شود.

سیستم سروو جنرال

سیستم سروو جنرال برای هوای محیط‌های صنعتی بسیار مناسب و قابل‌ اطمینان است. ویژگی‌های بسیار مهمی که در این محصول وجود دارند و می‌توان به آن‌ها اشاره کرد عبارتند از:
جهت پشتیبانی به‌ عنوان رمزگذاری دوم استفاده می‌شود.
مجهز به پروتکل‌های ارتباطی CANopen و Modbus است.
دارای ولتاژ ورودی VDC 20~60 VDC است.

چرا باید از نمایندگی اینوت خرید کنیم؟

همان‌طور که گفته شد شرکت اینوت یکی از برندهای جهانی در تولید اتوماسیون صنعتی است و محصولاتی که توسط این شرکت ساخته می‌شوند، به‌ خاطر داشتن کیفیت بالا در دنیا بسیار مشهور هستند.

با توجه به کیفیت بسیار بالای این محصولات و قیمت مناسب آن‌ها بسیاری از صنعت‌کاران ترجیح می‌دهند محصولات مورد نیاز خود را از نمایندگی‌های invt تهیه کنند؛ همچنین توجه داشته باشید تمام محصولاتی که توسط نمایندگی‌های این کمپانی عرضه می‌شوند، از خدمات پس‌ از فروش و پشتیبانی بسیار قوی بهره‌مند هستند؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت محصولات موردنظر خود را از نمایندگی‌هایinvt تهیه نمایید.

تحقیق و توسعه در اینوت

حدود ۲۰ درصد از منابع انسانی این کمپانی سالانه به تحقیق و توسعه اختصاص داده می‌شود که این مورد به‌ عنوان یک استاندارد برتر در صنعت به‌شمار می‌روند؛ همچنین بیش‌ از ۱۰ درصد از درآمد سالانه هر کمپانی صرف سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه خواهد شد تا بتواند محصولات جدید خود را با فناوری‌های روز دنیا به بازار عرضه کند.

در حال‌ حاضر نیز شرکت اتوماسیون صنعتی invt دارای مؤسسه تحقیق و توسعه بوده که در یک آزمایشگاه مجهز با تأییدیه استاندارد به ساخت محصولات جدید می‌پردازد. همین مورد نیز باعث پیشرفت این کمپانی شده‌ است.

سخن پایانی

ما سعی کردیم در مطالب فوق هر آنچه لازم است در مورد نمایندگی invt بدانید را بررسی کنیم. برخی از محصولات این کمپانی شامل نمایشگر invt، سنسور فشار اینوت،PLC و HMI اینوت هستند. شما می‌توانید تمامی محصولات ذکر شده را به‌ صورت آنلاین از نمایندگی اینوت تهیه کنید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید. اگر تجربه استفاده از محصولات این برند را دارید، می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا کاربران دیگر نیز از تجربیات شما بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.