• 021-44455435
  • بخش فروش 09352256422

نمایندگی استون estun

نمایندگی استون estun

نمایندگی تعمیر و فروش استون estun

آشنایی با نمایندگی استون estun
شرکت استون به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی‌ها و تولیدکنندگان در حوزه طراحی و همچنین ساخت سرو موتور و درایو فعالیت می‌کند. این شرکت بزرگ که با شرکت‌های اروپایی نیز در این زمینه رقابت می‌کند. با استفاده از سیستم و فناوری نوینی که آی پی آر نام دارد انواع سرو موتورها تولید می‌شود.

استفاده از این فناوری نوین باعث شده است که انواع مدل‌های جدید این محصول به بازار جهانی عرضه گردد. در سال‌های گذشته محصولات نمایندگی استون به‌صورت دوموتوره و سه‌موتوره نیز طراحی و ساخته شده است که با نام‌های ets وارد بازارهای جهانی شده است.

محصولات این برند دارای ویژگی‌های خاصی بوده که توانسته است در بازارهای جهانی منحصربه‌فرد باشد و شامل موقعیت خوب برای محل نصب و همچنین حجم پایین‌تر نسبت به سایر محصولات باشد. این ویژگی‌ها باعث کاهش هزینه‌های ساخت محصول شده است. در ادامه این مطلب با انواع محصولات این نمایندگی آشنا خواهید شد.

نمایندگی استون تهران

شرکت استون در کشور چین تأسیس و به تولید محصولات می‌پردازد. این موتورها که در این شرکت بسیار بزرگ تولید می‌شوند، برای استفاده در اتوماسیون‌های صنعتی و همچنین کنترل کردن سرعت، استفاده در ماشین‌های چاپ تولید می‌شود و با قیمت بسیار مناسب در بازارهای جهانی عرضه می‌گردد.

محصولات استون و کاربرد آن‌ها

همان‌طور که گفتیم نمایندگی استون به تولید محصولات در حوزه سرو موتورها می‌پردازد. این محصولات انواعی دارد که شامل سرو موتورهای تک‌محوره، دومحوره استون و همچنین سه محور است. در ادامه برخی محصولات این شرکت را معرفی خواهیم کرد.

سرو موتور استون تک‌محوره

این محصول یکی از مدل‌های الکترونیکی این شرکت بسیار بزرگ محسوب می‌شود. این نوع موتور به دلیل اینکه اینرسی یا لختی کمی در آن‌ها وجود دارد، باعث می‌شود که سرعت آن‌ها را به‌صورت کم یا بسیار زیاد تنظیم کرد؛ به همین دلیل این نوع موتورها نسبت به سایرین کاربرد بیشتری دارند و بیشتر در موارد مختلف استفاده می‌شوند. در این موتورها یک دستگاه کنترل فیدبک وجود دارد که می‌تواند سرعت موتور را کنترل و همچنین تغییر دهد.

سرو موتور استون مدل DC

این نوع سرو موتورها انواع مختلفی دارند و هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارا هستند که شامل سرو موتورهای ثابت، سرو موتورهای کنترل موازی، موتورهای دارای سری و سری موتورهای چاک‌دار هستند که به‌صورت مفصل به هرکدام از این محصولات خواهیم پرداخت.

سرو موتورهای مدل AC

از این نوع سرو موتورها زمانی استفاده می‌گردد که سطح توان دستگاه پایین باشد و به همین دلیل است که در بسیاری از دستگاه‌ها از این نوع سرو موتور استفاده می‌گردد. از مزیت‌های این موتور نسبت به نوع DC می‌توان به سیم‌پیچی آن اشاره کرد که در هنگام تولید بسیار محکم‌تر در موتور پیچیده شده‌اند و نیاز به تعمیر و نگهداری نیست. همچنین به دلیل عایق نبودن موتور، قطر و حجم آرمیچر قابل تغییر است و با آرمیچری که در این موتور بکار رفته است، گرمایی که در محیط وجود دارد به‌صورت بهتری تبادل می‌کند.

محصولات استون چه مزایایی دارد؟

از مزایایی که موتورهای سرو استون دارد و یکی از پرکاربردترین محصولات در صنعت محسوب می‌شود، قابلیت برنامه‌ریزی‌کردن و همچنین تنظیم کردن نوعی پارامتر است. از دیگر مزایایی که می‌توانیم برای موتورهای سرو استون بیان نماییم دقت بالای آن‌ها که در زمینه درب‌های خودکار و اتوماتیک، ربات و همچنین کلیه وسایل خودکار مورداستفاده قرار می‌گیرد.

موتورهای سرو یکی از پرکاربردترین موتورهای مورد استفاده در صنعت هستند. که قابلیت برنامه‌ریزی و تنظیم پارامترها و همچنین دقت بالای این موتورها از مزایای این موتورهاست. کاربرد کلی موتورهای سرو در زمینة ربات، ماشین‌های افزار خودکار، درب‌های اتومات، آسانسورها و کلیة وسایل خودکار هست.

خرید از نمایندگی‌ استون مهرسام صنعت

شما می‌توانید برای خرید بهترین موتورهای اتوماتیک و پیشرفته و همچنین باکیفیت از نمایندگی‌ استون در ایران خرید نمایید. قبل از خرید می‌توانید به‌صورت حضوری یا آنلاین از متخصصان نمایندگی مشاوره بگیرید و بعد از آن محصول خود را انتخاب کنید. خرید از نمایندگی استون باعث می‌شود محصول شما با ضمانت و گارانتی باشد و در صورت خرابی یا مشکل نیز می‌توانید از نمایندگی کمک بگیرید.

سخن پایانی

یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تولید و طراحی سرو موتورها تأسیس شده است. نمایندگی استون که با کمک تکنولوژی و فناوری‌های نوین در زمینه تولیدات موتورهای اتوماتیک، خودکار حتی ربات‌ها پیشرفت زیادی داشته‌اند و توانسته‌اند موتورهایی دومحوره، سه محور و غیره را نیز تولید نمایند. برای خرید موتورهای باکیفیت و با قیمت مناسب توصیه می‌کنیم که به نمایندگی اتوماسیون صنعتی مهرسام صنعت مراجعه کنید و با تضمین گارانتی بهترین محصول را خریداری نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.