• 021-44455435
  • بخش فروش 09352256422

تعمیر سروو موتور دلتا Delta

تعمیر سروو موتور دلتا Delta

تعمیرات سروو موتور دلتا Delta

مهم‌ترین بخش دستگاه‌های صنعتی، ماشین آلات، خطوط تولیدی و کارخانه‌ها موتورهای الکتریکی است. پیشرفتی که موتورهای الکتریکی داشتند و نیازی که کاربران به آن پیدا کردند. باعث ساخت سروو موتورها شد. سرووموتورها دقت بسیاری در کنترل، موقعیت، گشتاور و سرعت دارند. و یکی از این سرووها، سروو دلتا است که دلیل اصلی چنین سروو ها نیاز به دقت بالا در گشتاور و حرکات خطی است. در این مقاله قصد داریم به بررسی سرووموتورهای دلتا و تعمیر آن بپردازیم.

آشنایی با انواع سروو موتور Delta

طراحی و تولید انواع سروو موتور دلتا بر اساس برنامه‌های واحد به نامDelta servo system انجام می‌گیرد. تمامی مدل‌هایی که تولید می‌شود. از دسته سرووموتورها و سروودرایوهایASDA از برند دلتا به پردازنده‌های جدید دیجیتال DSP مجهز هستند. این ابزار قدرتمند پردازش سرعت عملکرد را در حلقه کنترلی بسیار افزایش می‌دهد. سروو های دلتا به این دلیل کیفیت بالای ساخت و طراحی استانداردشان از مزایای همانند. کنترل سریع و دقیق حرکت، عملکرد روان موتور و نرم افزار تجزیه و تحلیل داده‌ها برخوردارند. اما با این مزایا و برتری‌هامدل‌های مختلف این سروو موتور می‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای صنعتی باشد.
سروو دلتا ASDA سری A2 کارایی بسیاری داشته و در مقایسه با عملکرد. و بازدهی قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. سروو دلتا سری A2 از کاربردهای بسیاری برخوردار بوده و همچنین از نظر مصارف انرژی یکی از بهینه و کم مصرف‌ترین موتورهای دلتا شناخته می‌شود. در ادامه به انواع سروو موتور Delta اشاره شده که هر یک دارای کاربردهای بسیاری هستند.
1سروو موتور دلتا سریB2
2سروو موتور دلتا سریB3
3سروو موتور دلتاسری A2
4سروو موتور دلتا سریA3

کاربردهای سروو موتور دلتا

برخی از صنایع‌ها برای دقت و سرعت بخشیدن به روند کار از سروو موتور Delta استفاده می‌کنند. در ادامه به معرفی این صنایع اشاره می‌کنیم.
دستگاه‌های چاپ
تزریق پلاستیک
ماشین آلات پیشرفته برای ساخت قطعات الکتریکی
ساخت دستگاه پزشکی، سیان سی فلزی، چوب و طلا

تجهیزات نساجی

بیش‌ترین استفاده از سروو موتور دلتا در دستگاه‌های سی ان سی است که نیاز به موقعیت بسیار دقیق دارند. دستگاه‌های سی ان سی معمولاً سه محور هستند که روی هر کدام یک سروو نصب می‌شود و هر کدام از سروو ها هم یک درایو و هر سه درایو از کنترلcnc دستور می‌گیرند.

مزایای سروو موتور دلتا

سروو دلتا مزایای فراوانی دارد که در این بخش به مهم‌ترین آن می‌پردازیم.
برخورداری از استحکام بالا در برابر نویز خارجی
سروو دلتا برای بالا بردن قدرت، قابلیت نصب گیربکس را در سایر برندها دارد.
قیمت سروو موتور دلتا در برابر آپشن های فوق العاده ای که دارد، مقرون به صرفه و مناسب است.

تعمیر سروو موتور دلتا

اگر موتور دلتا در هر شرایطی کار نکند و عملکرد آن دچار اختلال شود. باید آن را تحویل سرویسکار دهید تا تمام قطعات سرویس شود. و اگر بعدها شاهد این اتفاق شدید باید موتور دلتا را نزد یک تعمیرکار حرفه‌ای و مجاز که تخصص ویژه‌ای در زمینه تعمیر سروو موتور Delta دلتا داشته باشد. ببرید تا با بررسی کوتاه در یک نگاه متوجه خرابی و تعویض قطعات دستگاه شود. البته توجه داشته باشید این دستگاه از حساسیت بالایی برخوردار بوده و به هیچ عنوان خودتان به رفع مشکل ایجاد شده اقدام نکنید.

هزینه سروو موتور دلتا

این دستگاه بر اساس آپشن های پیشرفته که دارد از قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. برخی از برندها همچون برند اروپایی تلاش کرد. که در تولید سروو موتور با برند دلتا رقابت کند، اما ناگفته نماند که هیچ کدام از برندهای تولید شده در بازار کیفیت و قدرت سروو موتور دلتا را ندارند. و این برتری باعث شده سروو موتورDelta در کشور ایران پرچم‌دار باشد. و به عنوان یک محصول پر مصرف در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

سخن آخر

در این مقاله توانستیم به بررسی سروو موتور دلتا و چگونگی تعمیر آن بپردازیم. برخی از صنایع همچون دستگاه‌های چاپ، تجهیزات بیمارستان، طلا، چوب و… در روند کاری به سروو موتور دلتا برای کنترل موقعیت و سرعت نیاز است.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.