• 021-44455435
  • بخش فروش 09352256422

تعمیر سروو موتور استون

تعمیر سروو موتور استون

تعمیرات سروو موتور استون ESTUN

کمپانی استون یکی از بزرگ‌ترینمراکز تولید و عرضه انواع سیستم‌های سروو موتور AC و درایو در سراسر کشور است. سروو های ساخته شده توسط شرکت استون از قدرت و توان بالایی برخوردار بوده و همچنین برای محاسبه دقیق مصارف در فعالیت‌های صنعتی گزینه مناسبی است. ابعاد و وزن موتور stoun باعث شده بیش‌تر در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. در این مطلب قصد داریم شما خوانندگان گرامی را با سروو موتور استون و نحوه تعمیر آن آشنا کنیم.

سروو موتور استون چیست؟

در واقع سروو موتور نوعی الکتروموتور است که درون آن یک سری درایو نهفته و این دستگاه وظیفه دارد به گردش الکتروموتور دقت بسیاری کند. سروو موتورها در ابعاد کوچک و بزرگ ساخته می‌شوند که از کوچک‌ترین سایز آن در صنعت رباتیک و از بزرگ‌تر آن در صنعت برش دستگاه‌های سی ان سی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سروو موتور استون در صنایع مختلف استفاده می‌شود که بخشی از آن شامل تولید تجهیزات صنعتی، ماشین آلات چاپ، دستگاه‌های تزریق پلاستیک، ماشین آلات نساجی، دستگاه‌های پزشکی، طلا، چوب، سینما ۳ و ۵ بعدی، دستگاه‌های ساخت قطعات الکترونیکی و تولید تجهیزات ابعاد کوچک برای تولید رباتیک و… اشاره کرد.

آشنایی با انواع سروو موتور استون

سروو های استون کاربردهای فراوانی در صنایع و ماشین آلات دارد. در ادامه این بخش به معرفی ویژگی و مزایای این سروو ها می‌پردازیم.
سرووموتور استون سری FMG
از ویژگی مهم و کاربردی این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
برخورداری از اینرسی مناسب
نصب شده توسط رمز گذاری سریال ۱۷ بیتی
قابلیت متصل شدن به شبکه و تک فاز
قابلیت تنظیم پارامتر

مزایای سرو موتور استون سریFMG

طولانی بودن عمر
مورد استفاده در صنایع مختلف
در صورت خرید هر یک از سری‌ها،می‌توانید به فروشگاه‌های مجاز در سطح شهر مراجعه کرده یا از طریق نمایندگی سروو موتور استون محصول دلخواه را با ضمانت ۱۰۰٪ خریداری کنید.

سروو موتور استون سری EM3A

از ویژگی‌های فنی سروو موتور استون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1سرعت دینامیت در هر دقیقه ۶۰۰۰
2قابلیت متصل شدن به شبکه و تک فاز
3قابلیت تنظیم پارامتر
4بالا بودن سطح حفاظ
5مزایای سروو موتور استون سری EM3A
6برخورداری از طول عمر و دوام بسیار بالا
7بهترین گزینه برای صنایع گوناگون

سروو موتور استون سری EMG

از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
الف بهترین گزینه برای منتقل کردن شفت تغذیه در ب تجهیزات گوناگون
ت برخورداری از پیکربندی مناسب lP65
پ دارای ولتاژ ۲۰۰ وات
س سرعت دینامیت در هر دقیقه ۲۰۰
ج مزایای سروو موتور استون سری EMG
چ برخورداری از استحکام و طول عمر بسیار
خ مورد استفاده در صنعت‌های مختلف

سروو موتور استون سری EML

از ویژگی‌های فنی سروو استون می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:
برای هدایت شفت تغذیه به تجهیزات متنوع از این محصول استفاده می‌شود.
برخورداری از پیکربندی lP65
دارای ولتاژ ۲۰۰ وات و تک فاز
سرعت دینامیت در هر دقیقه ۱۰۰۰
مزایای سروو موتور استون سری EML
بالا بودن طول عمر و استحکام بسیار
مناسب برای صنایع گوناگون

تعمیر سروو موتور stoun

برخی مواقع سروو موتور استون طی استفاده بیش از حد یا قرار گرفتن در معرض آسیب‌های احتمالی ممکن است. در عملکرد دچار اختلال ایجاد شود. به گونه‌ای که در اولین فرصت باید دستگاه را به تعمیرگاه‌های مجاز که تخصص فوق العاده ای در این زمینه دارند نشان دهید،.البته می‌توان گفت بهترین روش این است .که سروو استون را به نمایندگی‌های مجاز در سطح شهر نشان دهید تا به بررسی و تعمیر این دستگاه به نحوه صحیح پرداخته شود. زیرا نمایندگی‌ها برگرفته از شرکت استون هستند. و تخصص ویژه‌ای درتشخیص خرابی و تعمیران دارند و همچنین قابل اطمینان تر است.

هزینه تعمیر سروو موتور استون

سروو موتورهای استون در انواع و سری‌های مختلف تولید و روانه فروشگاه‌های ابزارآلات شده. و با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. این دستگاه پرکاربرد ممکن است. حین کار دچار اختلال در عملکرد شود و باید هزینه ناچیزی در قبال تعمیر سروو استون به تعمیرکار بپردازید. فاکتورهای مختلفی در متغییر بودن هزینه سروو موتور Stoun دخیل هستند که شامل: نوع سری، میزان کارکرد. میزان دور در هر دقیقه، دستمزد تعمیرکار و…. است.

سخن آخر

با تلاش‌های فراوان توانستیم به بررسی موضوع تعمیر سروو موتور استون بپردازیم. همانطور که گفته شد این محصول در انواع و برندهای مختلف تولید می‌شود. و بیش‌ترین کاربرد آن‌ها در صنایع مختلف جهت مصاحبه دقیق مصارف مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به صورت ناگهانی در سروو استون دچار مشکل یا خرابی شدید. کافیست با نمایندگی برند تماس حاصل کنید یا به صورت حضوری به شرکت مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.