• 021-44455435
  • بخش فروش 09352256422

آموزش پی ال سی

آموزش پی ال سی

آموزش تخصصی پی ال سی

آموزش پی ال سی از محبوبیت زیادی نزد مردم برخوردار است. چرا که به عنوان مهم‌ترین شاخه اتوماسیون صنعتی شناخته شده و برندها و مدل‌های متنوعی را در بر می‌گیرد. از پرکاربردترین برندها در کشور ایران می‌توان به برندهای زیمنس و S7 اشاره کرد. اگر شما هم به آموزش پی ال سی علاقه دارید. ادامه این مطلب را از دست ندهید.

چرا به تسلط روی PLC زیمنس نیاز داریم؟

شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید که بسیاری از نیروگاه‌ها، شرکت‌های خودروسازی و… از پی ال سی زیمنس استفاده می‌کنند. بنابراین اگر می‌خواهید در مصاحبه‌های کاری خود به عنوان یک مهندس برق، خوش بدرخشید. به تسلط روی PLC زیمنس و برنامه‌نویسی آن، نیاز خواهید داشت. یکی از پرسش‌های پرتکرار در این مصاحبه‌ها، بیان تفاوت میان هر کدام از پی ال سی‌ها، نحوه عملکرد و انتخاب بهترین پی ال سی برای انجام یک کاربری خاص است. به عنوان یک مهندس پی ال سی از شما انتظار می‌رود که روی هر دو نرم‌افزار سیماتیک منیجر و Tia Portal، تسلط کافی داشته باشید.

بـازارکـار PLC

بازارکار پی ال سی بر خلاف دیگر کارهای تجربی، بسیار به افراد جوان علاقه دارد. چرا که طبق تجربه، این افراد راحت‌تر از دیگران با حوزه برنامه‌نویسی کنار آمده و در آن پیشرفت می‌کنند. از آنجا که کشور ایران در مسیر توسعه صنعتی به پی ال سی‌ها نیاز فراوانی دارد. طبیعی است که بازارکار خوبی هم برای افراد مسلط به آن، وجود داشته باشد.

انتخاب بهترین آموزش PLC به زبان فارسی

بهتر است تا آموزش‌های مربوط به پی ال اس را از بهترین کارشناسان فنی آموزشی دریافت کرده و از سابقه و تجربه آن‌ها، اطمینان حاصل کنید. فن بیان قوی و توانایی ارائه اطلاعات سخت و پیچیده به زبان ساده، نکته دیگری است. که باید در زمان انتخاب مدرس به آن دقت نمایید. گاهی ممکن است/ که مدرس از سطح علمی بالایی برخوردار بوده، اما توانایی انتقال این دانش به دیگران را نداشته باشد. در هر حال انتخاب بهترین مدرس و آموزش پی ال سی کاملاً به شما بستگی دارد. شاید مدرس و استادی که شما به خوبی با آن ارتباط برقرار می‌کنید، برای شخص دیگری مناسب نباشد.

سخن پایانی

آموزش پی ال سی به شما کمک می‌کند. تا قدم به بازار کار گسترده‌تری گذاشته و در مصاحبه‌های کاری و شغل آینده‌تان، موفق‌تر عمل کنید. از سوی دیگر، اهمیت زیادی دارد که این آموزش‌ها را از چه کسی و با چه سطح مهارتی، دریافت خواهید کرد. به شما توصیه می‌کنیم. که برای آموزش دیدن در این رابطه، به آموزشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. در صورت وجو هر گونه پرسش یا نیاز به راهنمایی، می‌توانید روی کمک کارشناسان ما حساب باز کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.